Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 6 juni 2008

Från Holland till Fjällnora

Ahhh, Holland...
Första gången jag var på ett mixat "nakenställe" var i Holland.
Här har ni en artikel om hur det kan vara. Och jag håller med, jag saknade det också när jag var tvungen att klä på mig och gå ut i den kalla påklädda världen.

Nu har jag fixat en prenumerationsruta här i marginalen åt er som vill vara med i mejllistan. Jag hoppas den funkar, skriv en kommentar annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar