Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 11 oktober 2007

Serienudist

För er serienerdar (som jag vet finns därute), lägger jag upp en länk till en naturistserie som precis kört igång igen efter ett sommaruppehåll.
Tydligen kommer den att ha nån slags halloweentema ett tag framöver och jag tror mig veta att det finns de som gillar vampyrer och annat också bland mina läsare, det ligger inte för mig iallafall.
Jag har fått inse att jag är lite av en serienerd och ger mig därför tillstånd att betygsätta den på en 5-gradig skala.
Originalitet: 3, visst det är originellt med en ickesexuell nakenserie men en del av skämten är lite väl tama i min smak.
Snygghet: 3, inte för snyggt men det är lite av charmen med den tycker jag. Väldigt politiskt korrekt med hänseende på olika kroppsformer och utseenden.
Storyline: 2, inte det roligaste jag läst men lite underhållande att se hur ämnet tacklas och hur frågorna tas upp.
Läs och berätta gärna vad ni tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar