Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 2 juni 2010

Sämsta undersökningen!

Haha, ja så kan det gå. Tack till er två som svarat iallafall. Det kanske inte är så många som lyckats "omvända" en textilare. Jag kan väl presentera resultatet ändå.
En person har introducerat som partner som vän och som vän i sällskap. En person har introducerat som partner.

Angående den förra frågan så skulle jag gärna vilja komma i kontakt med de som bivit uppvuxna i en naturistfamilj. Jag tänker mig att ni kanske kan svara på ett par frågor och så publicerar jag det här som en artikel om familjenaturism?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar