Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

söndag 13 juni 2010

Team naturisten

Jag har funderat på hur vi kan marknadsföra oss naturister och sneglar lite på hur företag gör. En tanke jag fastnat för nu på sistone är om vi skulle försöka få till ett löplag som representerar oss och deltar i till exempel Bellmanstafetten.
Då kan vi synas och visa att vi finns. Förhoppningsvis även visa att vi är vanliga Svenssons och inte några konstiga outsiders. (varför nu det skall vara så viktigt.)
Får vi ihop ett mixlag på fem pers till i slutet på sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar