Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

tisdag 5 februari 2008

Nakenfisar

Jag tramsar vidare med min högst vetenskapliga undersökning av er. Såhär blev resultatet av den första frågan (Vågar du vara naken i blandade sällskap?) till er:
3st (20%) Är bara nakna i goda vänners lag
10st (66%) Trivs på allmänna nakenbad
2st (13%) Är bara nakna tillsammans med sin partner
Den enda säkra slutsatsen jag kan dra av det här är att den stora majoriteten av de som tittar in här inte är intresserade av att svara på undersökningar.
Men det hade jag inte förväntat mig heller så jag är rätt nöjd med det här resultatet och fortsätter med nästa fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar