Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

lördag 8 mars 2008

Mer nakensemester åt folket!

Nu kan ni som känner för det få bo nakna på ett Bed And Breakfast nere i Skåne. Bara hoppas på trevliga grannar och varmt väder.
Känner ni er sugna?
Jag är lite skeptisk, skulle hellre prova på att bo på nån shysstare naturistcamping där man kan bo i egna stugor iallafall.
Men det kan säkert bli trevligt, lycka till Steffen och Eva!

Update! Ett förtydligande, jag har inte några anledningar att misstro trevlighetsfaktorn på deras B&B, jag är bara inte en "gemensamt-kök/dusch"-kille.

Update: Nu har även SvD skrivit om deras B&B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar