Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

tisdag 25 mars 2008

Nakenpremiär

Ett år hade jag vad jag kallar nakenpremiär ute vid sommarstugan redan på annandag påsk, jag kunde ligga ute i solen, i lä, utan en tråd på kroppen och utan att frysa. I år var det inte att tänka på, ihållande minusgrader och snöfall mera vågrätt än lodrätt satte stopp för såna övningar rätt effektivt. Jag hoppas dock på att få ta igen det snart.
Intressant resultat i den senaste läsarfrågan, jag trodde inte nån ens skulle bemöda sig med att fylla i, det var ju av föga allmänintresse och starkt lokalanknutet. De 8 som svarade att de planerar att besöka Fjällnoras nakenbad verkade iallafall vara intresserade av att presentera sig. Ser fram emot att höra av er, antingen här eller därute, håll ögonen öppna efter en familj med två ganska små barn.
Nu skall jag bara hitta på en ny fråga.
Hittade ett blogginlägg om det där nakendiscot jag skrivit om tidigare, skribenten redogör för hur hennes första besök avlöpte. Vet inte om jag blev så mycket mer sugen...
Nån här som gjort nåt annorlunda naken? Var det bra? Rekommendationer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar