Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 24 april 2008

Naked Gardening Day

Tja, varför inte?
Har vi tur så är det fint väder nästa lördag (3/5) och då kan även vi här uppe i norr delta i World Naked Gardening Day.
Ioförsig visar min högst ovetenskapliga undersökningn här på sidan att attityden mot nakna grannar verkar helt ok, men jag är tveksam till att det är mina grannar som läst och röstat här. Resultatet av frågan "Hur skulle du reagera om en granne låg naken i sin trädgård?" blev:
Chock: 6%
Skvaller i grannskapet: 6%
Ingen reaktion: 46%
Fråga om jag får göra sällskap: 46%
Bjuda på fika: 20%
Ingen av de hela 15 röstande skulle anmäla eller säga till.

Jag passar på att lägga upp nästa fråga direkt. Den är kanske mer riktad till de som är nyfikna på social nakenhet men tvekar. Vad är det värsta som skulle kunna hända? Om "erat" alternativ inte finns med så lämna gärna en kommentar.
Sen till er vana nakenfisar, har det hänt nåt pinsamt eller jobbigt nångång som inte skulle ha skett om ni hade kläder?

1 kommentar:

  1. Att folk skulle glo på mig.
    Att jag skulle börja jämföra mig med andra.

    SvaraRadera