Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 9 mars 2011

Jahapp, dags att agera då?

Verkar som de av er som tyckt till förespråkar att jag skall ställa upp som modell... Jo, jag har pratat med verkliga personer i min omgivning också.
Fotografen söker dock fortfarande fler deltagare, framförallt kvinnor.
Professionell fotograf söker personer till en kommande fotoutställning om kroppar. Jag letar efter personer i olika åldrar, som kan tänka sig att fotograferas nakna. Alla kroppar är välkomna!

Fotograferingen äger rum valfri helg mellan mars och maj i Uppsala eller Stockholm. Kontakta mig för mer information via min hemsida: www.martinaholmberg.com.

1 kommentar:

  1. Friluftsnaturisten11 mars 2011 kl. 08:59

    Schysst beslut tycker jag!
    Eftersom fotografen behöver fler ska jag också kolla lite mer om förutsättningarna. Man ska ju våga att gå vidare.

    SvaraRadera