Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 16 juli 2010

Övertydligt!

I denna tid av statistik och undersökningar inför valet i höst så kan jag här presentera ett resultat som inte kan misstolkas.
Min undersökning hos er läsare visar att 100% av svenskarna (eller är det hela världen?) kommer prova på nakenbad i sommar. Det kan inte betyda något annat när alla utan undantag svarat samma sak? 37 stycken har klickat i undersökningen och alla kommer nakenbada i sommar.
Det riktigt roliga vore om åtminstone några av er ville göra mig den äran att berätta vad ni tyckte om det. Mejla mig eller lämna en kommentar.

Sen hoppas vi på fint väder på söndag så riktigt många vågar sig ut till våra stränder och provar på den baddräktsfria dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar