Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 9 juni 2011

Podcast, igen...

Jag kan inte släppa idén om en naturist-podcast.
Just nu börjar det ploppa upp podcasts i en aldrig tidigare sedd takt. Är det dags för oss också?
Hur skulle upplägget vara? Jag funderar på att kanske ha ett samtal mellan två (eller kanske tre) personer i till exempel bastun ute i Fjällnora. Klippa ner det till mellan en halv och en timme för att sen lägga upp det som en pod. En gång i månaden kanske?
Nakna samtal i en bastu brukar bli väldigt personliga och i mitt tycke mer intressanta.
Vilka skulle ni vilja höra? Skulle du själv vilja ställa upp? Ämnesförslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar