Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 19 september 2011

Bloggtystnad

Ja, det har varit tyst här på bloggen ett tag nu men det blir så ibland. Tankar på annat håll och fullt upp med annat. Men det blir nog bättre så småningom.
Någon som vill skriva ett gästinlägg så länge?

Förresten är det när jag ser sånthär jag verkligen vill kunna franska. Någon som kan översätta? Det verkar som de intervjuar dem de möter? Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar