Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 22 september 2011

Varför är det så?

Jaha, man lämnar er ensamma en stund och allt avstannar! Måste man driva på samtalet hela tiden?
Ja, jag antar det. Det är ju därför jag är här. :D
Hoppas ni inte tröttnar helt på min frånvaro, men för att ni skall få nåt att prata om tänkte jag efterlysa era tankar om varför det är så många som upplever en större acceptans av olika kroppar på nakenbadet jämfört med på textilbadet.
Seså! Kommentera på!

5 kommentarer:

  1. Hm... diskussionen bör väl styras av bloggaren och inte läsarna. Händer det inget på bloggen eller att bloggen inte påverkar eller intresserar läsarna då händer det heller ingenting, bloggen somnar in.

    SvaraRadera
  2. Precis, en blogg där inget händer slutar åtminstone jag att följa, få se om jag fortsätter att följa denna, men troligtvis inte. Det finns andra och mer aktiva bloggar.

    SvaraRadera
  3. Ja, det gör jag med. Har ni nåt tips på andra bloggar så tar jag gärna emot. Jag känner emellanåt att jag kanske har sagt det jag ville säga här.
    Jag får se vad som händer, jag fortsätter väl som vanligt i maklig takt.

    SvaraRadera
  4. När man väl har skaffat sig en blogg är det väl bara två saker som gäller antingen håller man bloggen vid liv, skriver regelbundet inlägg och kommenterar det som skrivs på den eller så lägger man helt enkelt ner den och tackar för sig.
    Det kan tyckas vara enkelt att bara lägga ner sin blogg men efter de undersökningar som gjordes av denna blogg om antal läsare och kön så borde nog den här bloggen kunna leva vidare och t o m kunna utvecklas då den snarare visar att nakenbad och naturism engagerar så många läsare

    SvaraRadera
  5. Jadå, jag kommer som sagt förmodligen att fortsätta som förut och skriva när jag har nåt att säga eller fråga om. Det blir så ofta som det blir.
    Men jag tackar för uppmuntrande ord! :)

    SvaraRadera