Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 3 december 2008

Mejllistan

Nu ser jag att naturisten.se länkar hit och berättar om min nya mejllista för oss som vill kunna prata med varandra även mellan de två timmarna i badet. Tanken är alltså inte att vi skall börja umgås som en stor familj eller nåt sånt, utan snarare att vi skall kunna hjälpas åt med planering och komma med idéer.
Till exempel pratade jag med några andra badare senast om att ta dit en massör som får ställa upp sitt bord och erbjuda massage ute i simhallen under våran tid. Detta kräver ju en del planering och då behövs en kanal att kommunicera via. Telefonkedja känns lite 80-tal och funkade ju aldrig heller.
På mejllistan kan vi planera aktiviteter inför festerna, vi kan slänga ut förfrågningar om påhitt ute i Fjällnora och så vidare.
Listan skall alltså inte bara vara för de som är medlemmar i Badstugan utan för alla som är med och badar på Svettis och ute i Fjällnora.
Om vi skall få lite liv i det nakna Uppsala får vi ta tag i det och börja hitta på saker. Jag är helt säker på att det finns massor med idéer ute hos er som bara behöver luftas för att flyga.
Välkomna!

PS. Det här är inte hemsidan för gruppen mer än att det är jag som startade den. Det jag skriver här har inte med övriga nakna uppsalabor att göra. Hemsidan för gruppen finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar