Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 24 november 2008

Nybadad, igen

I lördags var det bad på Svettis igen. Skönt!
När vi satt och pratade där kom vi fram till att jag skulle sätta upp en mejllista där intresserade personer kan anmäla sig och sen har vi det som kommunikationskanal inför baden. Om man vill fråga nåt, planera nåt extra eller bara kanske bjuda in till en spontan mellanaktivitet. Som det är nu finns ju "bara" annonseringen på nätet har man som jag ordning på sig och antecknar datumen i sin kalender blir det lätt att man glömmer att titta in där för att se om nåt nytt dykt upp.
Jag har skapat listan så att bara de som är anmälda kan se medlemmar samt läsa och skicka meddelanden.
Se så! Skriv upp er nu! Det är inte farligt.
Den går säkert att använda i sommar också om man vill ha knytsällskap i Fjällnora till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar