Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 6 november 2008

På Y-fronten intet nytt.

En amerikan åker till Mexico för att övervara ett bröllop och passar på att prova på lite nakenbad.
Jag gillar hans reflektion här:
We've all got pretty much the same parts, I thought. This was no big deal.


Jag håller även på att kolla in Skinbook för att se om det är vettigt eller bara lurendrejeri. Kanske kan det vara nåt och då kan vi ta och starta en sverige-grupp kanske? Nån mer som är sugen?
Jag återkommer förhoppningsvis med en utvärdering om ett tag.

Sen vill jag verkligen rekommendera Gregor Podgorski:s fotografier som strålar av kärlek, värme och liv.

Annars är det inte så mycket att skriva om i den här "branchen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar