Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

tisdag 23 juni 2009

Ryktet om min död...

Jag har värit väldigt dålig på att uppdatera på sistone, men så är det ibland. Livet kommer ivägen. Dessutom känner jag emellanåt att jag upprepar mig, vilket jag vill undvika.
Bara för att visa att jag inte är död (precis som Nudiarist inte heller är) kommer här ett tips på nåt ni kan lyssna på när ni tar en välförtjänt 10-minutersrast i solen. Ett reportage av en kvinna som gått med på att åka med sin man till en nudist-camp.

Förresten, ni håller väl koll på RSS-flödet ute till höger, där trillar det ofta in nya saker jag snubblar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar