Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 16 maj 2011

Select *

Jag brukar ju inte lägga in bilder så väldigt ofta men den här kan jag inte låta bli. Den sätter ett nerdigt finger på det jag vill säga här. Och gör det på ett väldigt roligt sätt också.

EDIT: Det gick inte att ha den sådär, ni får klicka er dit här nedanför.
SQL för att hitta yta!

Hand upp alla som förstår! (Det vill säga: kommentera!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar