Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 4 maj 2011

Städdags!

Eftersom jag själv inte kommer kunna delta i årets strandstädning ute i Fjällnora vill jag passa på att upplysa er alla om att det är ett ypperligt tillfälle att ta en titt på nakenbadet och träffa naturister som förmodligen kommer vara påklädda.
Passa även på att hjälpa oss städa av stranden och området runtomkring. Det är bland annat tack vare detta som vi får möjlighet att ha den här stranden.

Tid: 13:00 på lördag den 7/5 2011
Plats: Nakenbadet i Fjällnora.

Det brukar finnas korv att grilla och fika att fika.
Välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar