Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 2 april 2009

Äntligen vår!

Och som oftast på våren blir det en hel massa att göra... tiden räcker liksom inte till, därför har det inte blivit många uppdateringar på sistone. Men jag brukar försöka hålla min lilla ruta ute i marginalen uppdaterad med sånt jag läser och finner intressant.

En artikel som jag snubblat över och tycker är så bra att den förtjänar ett speciellt omnämnande är den här av en tjej som gör ett besök på en av Hill Country Nudists klubkvällar i Texas. Från att ha varit nervös i början så inser hon vad det går ut på mot slutet. Kärnfullt skrivet, läs om du är nyfiken på hur det kan vara.
Är du en nyfiken journalist som vill se vad vi är för några så är du välkommen till vårat nästa bad på Svettis i Uppsala kl 15:30 den 18:e april, det är säsongens sista.

Själv så missade jag förra badet i lördags då jag var jetlaggad efter en jobbresa. Hoppas ni andra hade det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar