Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 24 april 2009

Att våga sig ut.

Nu verkar helgen bjuda på ordentligt fint väder och då kan det ju bli aktuellt att prova på lite nakna uteaktivieter. Sola iallafall, bada kanske inte är så lockande än.
När jag tittar på min högst vetenskapliga undersökning här ute i marginalen ser jag att de flesta som är in här verkar vara aktiva naturister redan, iallafall de som har klickat i undersökningen.
För att underlätta för de som tycker att de får mycket frågor och för de som känner att de vill kunna argumentera bra kommer här en hjälp för att utbilda icke-naturister.
För er som själva står på tröskeln och är nyfikna men tveksamma kommer här en guide med steg-för-steg instruktioner så ni lättare kan komma med oss i sommar.

Eftersom min önskan med den här bloggen är att fler skall bli nyfikna och våga prova att näcka och slappna av vore det roligt om ni klickade i en ny undersökning om hur bra jag gör ifrån mig. Se marginalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar