Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 10 april 2009

Nakenpremiär

Datum: 090410 13:40
Plats: trädgården på baksidan
Tid: Förmodligen inte allt för länge då barnen lär vakna snart.

Var det någon annan som hann före?

2 kommentarer:

  1. Är du helt galen? Riktigt så varmt är det väl inte än? ;)

    SvaraRadera
  2. Om jag är galen eller inte låter jag andra avgöra men inte var det för kallt i solen iallafall. Hade kunnat ligga kvar länge om inte grannfrun kommit rännandes med två hundar alldeles vid våran häck.

    SvaraRadera