Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 15 maj 2009

Är du påverkad?

Nu blev undersökningen om hurvida och i vilken riktning jag påverkat mina läsare.
Slutsatsen är väl att en tredjedel blivit mer positivt inställda till social nakenhet medan två tredjedelar redan var så positiva de kunde bli.
Skönt att jag inte fått folk att bli mer negativa iallafall. Totalt antal röstande, hela 18 stycken, tack till er.
Det underlättar lite för mig att få veta vilken grupp jag har som läser här. Det kanske inte är så intressant för redan frälsta att höra alla argument itereras in absurdum, men kanske mer lockande med länktips och frågeställnigar om livsstilen.
Finns det några önskemål om vad ni tycker jag borde ta upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar