Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 7 maj 2009

Bara bröst bara borta?

Vad hände med Bara Bröst-rörelsen? Gav de upp efter JämO:s mycket märkliga argumentation eller orkade de inte stå emot alla som var emot dem?
Nån som vet vad som hände?

Det verkar dock som det sprider sig söderut, här en rapport från Frankrike.

1 kommentar:

  1. Jag undrar också var den tog vägen. Den har mitt fullständiga stöd, men det har varit tyst i mer än ett år. Klart trist!

    SvaraRadera