Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 28 maj 2009

Fjällnorafamiljer

Mejllistan som jag skapade förut för att få igång lite sammankomster med barnen ute i Fjällnora har gått lite trögt.
Nu ser jag att en del medlemmar har inställningen "no email", dvs ni får inte några mejl automatiskt och måste gå in manuellt för att kolla av aktiviteten på gruppen.
Ni som känner på er att ni kanske vill vara lite mer med bör gå in och kontrollera era inställningar.
Här finns gruppens hemsida:
Fjällorafamiljer
Om du vill vara med, släng iväg ett mejl till den här adressen: fjallnorafamiljer-subscribe@googlegroups.com
Jag tror inte jag kommer att se vad som skrivs i mejlet så skriv inte nåt viktigt :)

Vi skall iallafall försöka ta oss ut på söndag fm, några fler som är sugna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar