Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

söndag 24 januari 2010

Ja jävlar...

Nu brukar ju inte jag blogga om sexrelaterade saker så mycket men det här tar väl ändå nån slags pris?
Som en del kommantarer säger, de ungar som slår upp det i ett lexikon vet nog redan vad det är och annars är ju inte det stora hemska internet långt bort.
...och undrar om de reagerar på ord som har med våld att göra också?
Men jag är glad att det inte är i landet jag bor i iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar