Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 11 januari 2010

Tillbaka från ledighet

Ja, det har inte varit mycket ledig tid under julen. Inte ledig så jag har kunnat sitta framför datorn och skriva iallafall. Dock har jag hållt nyhetslänkarna här ute till höger uppdaterade, de uppdateras i stort sett dagligen och löpande. Nu har äntligen google implementerat stöd för taggning via mobilsidan vilket gör att jag kan uppdatera närsomhelst jag får tid så håll ögonen öppna där. Det går även att prenumerera på det flödet för den som vill det.

Annars har det varit en skön ledighet. Det bästa vi gjorde hela familjen var nog att delta i NF Badstugans nyårsfest på Delfinen. Barnen var överväldigade och vi höll inte på att få upp dem när vi skulle hem.

Jag hoppas jag får lite mer tillfällen att skriva nu igen. Det är kul att se att besöksfrekvensen håller i sig även när jag tar ledigt.
Jag har iallafall precis lagt till en kalender som ni kan se ute i högermarginalen, den går bra att lägga till i eran egen kalender på datorn om ni så vill. Då kommer ni alltid ha uppdaterad information om kommande bad precis där ni vill ha den.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar