Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 7 juli 2011

Dagens tips

...och inte bara dagens. Gå in varje dag! Följ!
Body Palace
Väldigt bra blogg som utmanar och visar hur vanliga kroppar ser ut. Just nu beskriver folk saker de gillar med sina kroppar.
Keep it up bro'!

2 kommentarer:

  1. Undrade just precis varför de kom så mycket trafik från din blogg, så har du gjort ett inlägg om min blogg ;) Så jäkla kul att bloggen uppskattas av så många. Hoppas via din tipsning nu att du kanske kan locka över äldre läsare som senare kanske tar steget att vilja vara med.

    SvaraRadera
  2. Bra saker skall tipsas om :)
    Jag hoppas din blogg kan öppna ögonen hos en grupp som hittills inte besöker nakenbaden. Våra bad är ju som din blogg, fast live, med riktiga människor.
    Alla kroppar finns representerade och alla får plats, ingen är perfekt men alla är underbara.

    SvaraRadera