Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 19 maj 2008

RFSU-tips

Fick tips av en vän att det ska hållas en cafékvällRFSU i Uppsala med Ragnhild Karlsson från Bara Bröst. Tyvärr har jag inte tid själv men hoppas det kommer mycket folk och blir trevligt. Jag tycker fortfarande att det är konstigt att vi i detta land får ha regler som begränsar personer beroende på vad de har mellan benen.
Sen när jag snubblade omkring på RFSU:s sajt så hittade jag även deras temanummer om hår, bra läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar