Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 14 augusti 2008

Mycket intressant

Jag följer ett antal bloggar om naturism/nakenhet, detta gör jag via RSS och jag försöker kommentera här om det är nåt extra intressant. Det är dock inte alltid som jag har tillfälle att sitta ner och göra ett riktigt inlägg, då lägger jag till en tag så att det dyker upp i marginalen här till höger. Tänkte bara nämna det om ni inte lagt märke till det än.

Nudiarist
har kommit upp i bra fart här på sistone och rapporterar mycket intressanta saker, bland annat kommenterar han på ett skönt sätt den upprördhet några föräldrar känner över en anatomiskt korrekt skulptur i Australien. Han berättar även att hans bättre hälft äntligen följt med till ett naturistställe, självklart gillade hon det. Det var samma sak för mig här i somras, vi åkte hela familjen ut till Fjällnora för första gången och alla tyckte om det så mycket att vi varit dit flera gånger efter det.
Hur har ni det med era respektive? Vet de om eran nakna sida och vad tycker de? Har ni väckt deras nyfikenhet så de följt med er och vad tyckte de om det?

Jag passar även på att avsluta bastufrågan, dvs: Hur gör du när du bastar med ett blandat sällskap?
19 svar varav 14 bastar helt nakna utan disskussion, tre virar in sig i handduk, en försöker göra som de andra och en stackare sitter i både badkläder och handduk.

Har ni förslag på nya frågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar