Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

lördag 2 augusti 2008

Nån som är sugen på att gå modell på en naken modevisning?

Modevisning
Jag arbetar som konstnärlig ledare på Orionteatern i Stockholm. Vi har sedan 5 åt tillbaka drivit en varieté Salong Giraff. Här finns såväl världsartister i luft till hundmodevisning och en 89-årig fakis som slukar häcksaxar.

Vi har en idé om att göra en slags "modevisning som gud skapade oss" ett slags politiskt inlägg mot hela utseendefixeringen och skönhetsindustrin. Vi söker därför 10 - 20 personer som skulle kunna vilja vara med i denna "modevisning". Tveka inte att ta kontakt så kan jag berätta mer.

Kontakta:
Stina Oscarson: maskeradligan@hotmail.com, tel: 070-3417062

Skamlöst saxat från naturisten.se
Jag blir lite sugen då jag gillar tanken, men frågan är om jag vågar, ensam... Skulle ni våga? Nån som skulle vilja göra mig sällskap?

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju frågan.. vågar jag?
    och då tänker jag inte på mitt eget mod- för jag vågar! frågan är om jag vågar utsätta mina barn för deras klasskamraters gliringar om det skulle bli skriverier i tidningar mm om detta event..
    Katrin

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju det...
    Om det bara var jag som skulle "drabbas" av eventuell uppmärksamhet vore det ett lätt val. Nu har man ju folk omkring sig som kommer att få en släng av sleven.
    Men lite sugen blir man ju...

    SvaraRadera