Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 17 oktober 2008

Baddags!?

Nån mer här som tänker ta sig till Svettis i Uppsala imorgon kl 15:30 för att bada lite naket? Isånafall ses vi där!

4 kommentarer:

  1. Hur var det på badet?
    Kom du dit?
    Var där några fler, som badade nakna?

    AB

    SvaraRadera
  2. Jotack, det var välbesökt och trevligt. Läs mer i senaste posten.
    Blir lite nyfiken på vem du är och hur du hittat hit. Är du nån jag borde känna igen? Det är nämligen mest såna som vågat kommentera hittills.

    SvaraRadera
  3. Nej, det tror jag inte!
    Hittade hit från Naturisten.se
    Var bara nyfiken om det blev något bad.
    Men, det är väldigt få kommentarer här, så du får väl glädjas åt min...
    Tillhör du även de, som vandrar nakna i naturen?

    AB

    SvaraRadera
  4. Jag är väldigt tacksam och glad över alla kommentarer, det är roligt att få känslan av att det är människor som läser vad jag skriver. Annars är det bara väldigt anonyma siffror i statistiken.
    Har sett att det är en ganska stor andel som kommer från naturisten.se.

    Jag har inte provat att vandra naken i naturen mer än i närheten av sommarstugans tomt, men det räknas väl inte. Har du provat?

    Du får se till att komma på nästa badtillfälle om du har möjlighet.

    SvaraRadera