Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

söndag 12 oktober 2008

Lite småtips

Hoppas ni har sett den lilla rutan i högerkolumnen där jag tipsar om blogginlägg jag läst och vill rekommendera. Det är inte alltid jag har tid, eller det finns nåt speciellt att säga om ett inlägg mer än; Läs!

Sen vill jag tipsa om att använda en RSS-läsare för att följa sina favoritbloggar, det blir så mycket smidigare och inte missar man nåt heller. Jag kör Google-reader, funkar både på datorn och i mobilen (av modernare snitt).

Kan meddela att det funkade att efterlysa UNT:s artikel från i somras här via bloggen. Den dök upp i min brevlåda i fredags tillsammans med ett exemplar av Uppsalatidningen där det också var en artikel om nakenbadet i Fjällnora. Bra artiklar båda två faktiskt.
Tack till Olle!

Sen var det nog nåt mer, men det har jag glömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar