Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 10 oktober 2008

Nu blir jag mörkrädd

Ok, så nu skall vi överlåta åt kameran eller en automatisk mjukvara att göra oss snyggare.
Var tar individualiteten vägen? Är det bara jag som tycker orginalet är mycket vackrare?
Finns det plats för olika individer i framtiden eller skall vi kanske trä identiska påsar över huvudena så vi slipper se hur fantastiskt olika och vackra vi är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar