Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 18 mars 2010

En personlig notering

Nu har jag bokat en "Tysk" kväll för mig och min fru på Massageterapeuterna i Västerås.
Vad det handlar om är alltså ett spa där vi kan vara tillsammans utan att behöva ha badkläder. Annars är ju standard här i landet att män och kvinnor hålls separerade från varann eller så får man nöja sig med att basta med badkläder (eller inlindade i handdukar) vilket är en styggelse. Jag vet att det är en klen tröst för alla homosexuella par som blir diskriminerade på alla möjliga sätt, men de får iallafall relaxa tillsammans på ett civiliserat sätt.
Jag återkommer med recension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar