Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 8 mars 2010

Våren i antågande!

Är det bara jag som påverkas av solen såhär års? Jag tror inte det bara är lördagens uppfriskande bad på Svettis som laddade mig med energi, det är helt klart så att solen väcker nåt till liv inom mig. Jag märker nu hur inåtvänd jag varit på sistone. Frussen som jag är av mig har jag gått inbyltad i lager på lager av kläder hela vintern. Häromkvällen kunde jag gå i morgonrock hemma utan att känna mig kall och det var verkligen på tiden, jag njöt hela tiden av att inte ha täta kläder. Jag hade glömt hur skönt det var.
Nu längtar jag efter att kunna gå runt utomhus utan en tråd på mig och låta kroppen fungera precis som den var tänkt.
Nån mer?

1 kommentar:

  1. sv: haha bra ;) de är ju ett fett bra knep att få läsare ju :P hahaha

    SvaraRadera