Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 26 mars 2010

Stoppa pressarna!!

Nu när jag äntligen fått ihop ett par tröjor som jag är nöjd med och börjat marknadsföra dem så ser jag att det går att få en Europeisk butik. Tillomed på svenska!
Jag undersöker å det snaraste då det förmodligen skulle påverka fraktkostnaden i en positiv riktning.
Så har ni inte jättebråttom så bör ni vänta med er beställning tills den svenska varianten är uppe. Jag får dock uppfattningen att själva kläderna är dyrare här så jag skall räkna på vad som blir billigast i slutändan. Det är ändå amerikanska kläder som skeppas hit och blir tryckta på.
Som sagt, jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar