Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 25 mars 2010

Senaste modet!

För alla er som legat sömnlösa och undrat varför jag inte bloggat så mycket på sistone så ligger en del av förklaringen i att jag satt upp en liten butik med ett par tröjor och väskor till att börja med.
Givetvis är det ett naturisttema på budskapen, jag tänker mig att man skall kunna visa sin omgivning att man är naturist även när man måste ha kläder. Jag är nämligen av uppfattningen att folk i gemen (textilare) lyssnar bättre om vi har kläder på oss. Om vi endast försöker nå ut med vårt budskap genom att strutta omkring utan kläder i tid och otid missar vi nog många öron.
Personligen har jag svårt att spontant ta upp det här med min naturism över en fika på jobbet till exempel. Men jag lockas däremot mer av att passivt väcka folks intresse och sen svara på deras frågor.
Jag har försökt designa lite olika nivå på subtilitet i budskapen. Har ni förslag på fler så hör gärna av er så får vi se om jag gillar dem. Jag har ett par till i pipen så jag skall försöka utöka sortimentet framöver.
Jag har lagt priserna så att det blir en liten förtjänst, den ämnar jag inte dra nytta av personligen utan tänker använda i naturistsyften. Bland annat är jag sugen på att trycka upp handdukar, då verkar det dock som att man måste lägga upp en startsumma och beställa en viss mängd i förskott.
Seså! Spring iväg och shoppa loss på The Swedish Naturist nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar