Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 6 juni 2008

Andra familjebesöket avnjutet

Även denna gång hade vi en jätteskön stund och njöt av atmosfären.
Det var en annan barnfamilj där idag, men det blev inte nån kontakt och det förstår jag. Det är inte alltid jag heller vill, eller känner behov av att umgås med andra människor.
Jag har dock tagit mig friheten att sätta upp en mejlgrupp på google. Tanken är att vi som är naturistfamiljer och gärna vill ha barnsällskap ute i Fjällnora kan stämma träff och söka kontakt via den. Man behöver inte ha en gmail-adress för att vara med. Bara att anmäla sig så godkänner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar