Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

lördag 21 juni 2008

Vad hindrar dig?

När jag/vi nu börjat prata lite med vänner och bekanta om att vi varit på nakenstranden får vi olika reaktioner. En del tycker det verkar kul, skönt och avslappnat men låter oss förstå att de inte vågar eller skulle känna sig bekväma på en nakenstrand.
Jag är rätt säker på att det bland läsarna här finns flera som är sugna på att prova men som av en eller annan anledning väljer att avstå. Det gör mig nyfiken på vad det är som får just dig att inte "våga"? Kanske är det nåt trivialt som vi organiserade nakenfisar kan hjälpa till med, nån fråga du vill ha svar på eller nåt.
Frågan är alltså:
Vad skulle få dig att prova en nakenstrand (eller nån annan typ av social nakenhet)?
Det går utmärkt att svara anonymt i kommentarerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar