Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

fredag 13 november 2009

Naked Britain

Jag håller på att leta reda på videos från serien Naked Britain som går på Sky-1. Det är en serie program som skall reda ut britternas förhållande till den nakna kroppen. Hittills har jag hittat denna filmsnutt:

Find more videos like this on Skinbook

Som, om jag fattat det rätt, är en liten del av det första programmet. Verkar lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar