Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 4 november 2009

Var är brudarna?!

Ja, är det ett problem och behöver vi göra någonting åt det faktum att det råder en markant obalans mellan könen inom naturistvärlden?
Jag fick in en text till naturisten.se, tyvärr fick jag in den lite sent så de kunde inte lägga upp den till släppet av det nya numret. Men nu ligger den här.
Jag vet inte var vi skall köra debatten nånstans, för ni tänker väl svara?! Kanske på nybyggarnas forum, eller här på bloggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar