Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

söndag 16 maj 2010

En bra reklam!

Nåt sånt här borde vi kanske försöka få till här i sverige också?


För enligt min egna undersökning här så finns det potential. Både i att få till medlemmar från ickeorganiserade nakenbadare till att få folk som inte nakenbadar alls att prova på!
Jag ser inte medlemsskap som nåt heligt, inte alls. Jag tror att det enda som behövs medlemsmässigt är att vi klarar av att driva våra frågor och försvara våra stränder. Kan vi sedan hävda att det är X antal övriga som nyttjar våra stränder så får det den tyngd som behövs.
Undersökningen visar iallafall att av 17 stycken så är 9 organiserade, 7 ickeorganiserade och en som inte näckar alls (än).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar