Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

torsdag 20 maj 2010

Skynda! Fynda!

Jag fick just ett meddelande om att en grafisk detalj jag använder på en av produkterna i shoppen kommer att tas bort inom 10 dagar. Jag skall försöka att skapa en ny likvärdig, men den kommer förmodligen inte att se identisk ut.
Produkten det gäller är muggen, både den engelska och den svenska versionen. Så är du sugen på denna så har du inte så lång tid på dig innan den kommer att se annorlunda ut, det kan bli bättre, det kan bli sämre, det kanske inte blir nån alls...
test

Förresten! Får jag nåt sällskap i Ågesta i eftermiddag? Jag kommer nog dit framåt 17 kan jag tro. Vore kul att träffa nån ny som läser den här bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar