Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 10 maj 2010

Städat och klart!

Nu har det ju gått en hel vecka sen vi var ut till Fjällnora och städade upp inför säsongen som vi hoppas skall komma igång snart.
Det var kanske 15 personer där, det krattades och kördes löv och bryggan blev inoljad och fin.
Korvgrillning med Eva som halsterförare hann vi med innan vi var tvugna att avvika.
Ingen kommenterade min fina, fina tröja! Det är väl som de sjunger i sången: "Ingen vill veta var du köpt din tröja."
Det börjar dra ihop sig för en till beställning av grejer för min del, har sett att morgonrocken lockat minst en köpare och den är jag också sugen på. En väska blir det helt klart, för snart åker vi ut till stranden och då måste man ju ha nånstans att stoppa sina kläder!
Vi ses när värmen kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar