Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 24 maj 2010

Vilken helg!

Iallafall lördagen, helt härlig och på rätt ställe. Vi var ute i stugan, bara familjen, så jag kunde bränna mig precis så krispigt som man kan tänka sig.
Hoppas ni alla har hunnit vara ute i det härliga vårvädret. Berätta!

Här får ni en serie som visar när det kan vara dåligt att vara naturist. Vi hade ju inte reagerat nämnvärt på brösten utan tagit ögonkontakt, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar