Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

lördag 6 augusti 2011

Vilken är min läsargrupp?

Jag har fördomsfullt nog trott att jag till största del har män som läsare men med tanke på kommentarerna på min förra (och ännu pågående) undersökning så blev jag lite nyfiken på om jag kanske har fel. Jag älskar att ha fel och bli motbevisad!

5 kommentarer:

  1. Hade trott detsamma och det är som du skriver alltid kul att bli motbevisad

    SvaraRadera
  2. Tycker om din blogg eftersom den håller sig till nakenhet, nakenbad och naturism och inte blandar ihop det med sex.

    SvaraRadera
  3. Tack Fredrik och Katarina! Det är precis det jag försöker med. Jag vill visa att vi inte beter oss på nåt annat sätt än de som badar med badkläder. Förutom att jag upplevt en större acceptans och respekt för de olika kroppstyper vi har.

    SvaraRadera
  4. Ser det inte ut som om det är en liten övervikt kvinnliga läsare

    SvaraRadera
  5. Ja Lena, visst gör det! Jätteroligt.

    SvaraRadera