Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 12 april 2010

Affären har öppnat!

...den svenska alltså. Men så vidare värst svensk tror jag inte att den är, dock europeisk.
Adressen är: naturisten.spreadshirt.se
Där har jag försökt skapa lite snygga och roliga saker som är mer åt det svenska hållet.
På den andra, naturist.spreadshirt.com är tyngdpunkten mer på engelska.
Det finns dock nya produkter i båda butikerna.
Prismässigt så har jag inte räknat på det men det verkar som själva kläderna är billigare i den amerikanska medan frakten är dyrare där och vice versa i den europeiska. Som jag sagt tidigare kommer pengarna som eventuellt kommer in användas till vidare naturistiska ändamål. Någon som har förslag på något lämpligt?
Jag har en tanke om att hinna lägga en beställning och kanske få hem någonting att visa upp på lördagens bad. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar