Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 19 april 2010

Stängt för säsongen

Nu har sista nakenbadet på Svettis för den här säsongen passerat.
I lördags var hela familjen på plats och det var många andra också, det kändes som det var ovanligt många som passade på att njuta i full frihet. Det lär väl ta ett tag tills det går att bada utomhus utan köldskador.
Det var återigen kul att se nya besökare, iallafall nya för mig. Fyra barn allt som allt, hoppas vi inte störde i avslappningen allt för mycket.
Jag återkommer med info om hur det blir till hösten. Då kommer jag lägga in badtiderna i kalendern så ni som prenumererar på den kommer få det i era kalendrar automagiskt.
Nästa begivenhet är städdagen ute i Fjällnora, söndag 2:a maj kl 13. Grillkorv står till buds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar