Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 21 april 2010

Nyekiperad

Äntligen kom paketet från min butik, naturisten.spreadshirt.se.
Det lilla jag han titta igår så såg trycket snyggt ut och färgerna var verkligen så klara som jag ville. Muggen ligger i väskan på väg till jobbet idag.
Vem vet, det kanske kommer en bild så småningom.
För att fira detta gjorde jag några nya produkter som jag lade upp igår eftermiddag.
...och har jag sagt att jag gärna tar emot åsikter om butiken. Något som saknas eller borde vara annorlunda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar